Wednesday

http://www.emocutez.comSETELAH SEKIAN LAMA..


hai, hai dan hai..

heheh. :) :D <sebab dah lama tak on9 so, saya kasi senyum manis macam gula kat u all> hehe..


dah mcm chipsmore je pun tuan pny blog neh..
kejap ada..kejap hilang.. then lama sikit.. dtg balik..
bukan apa.. kadang kadang xdapat nak duga mood ni..
time raajin nak on9 punya la semangat update blog sampai org menyampah nak tengok. ~~hee
tambah kat tempat baru pulak skrg. Lagi la mood tu xmenentu.hihi. :p
harini baru dpt tau dah bley guna wifi kat kolej. ~actually da lama, tp tuan blog ni xtau! haha
asyik on9 kat fakulti je lah. ~kesian btol la..
thanks to clarisha, sbb bagitau tadi. *smile*
kalau tak sampai kesudah lah xtau.
uhuhuhu...

sebenar benar dan benarnya.. tuan blog ni tengah mengalami krisis. heheh
krisis apa ya?? hihiihi
krisis tak yakin dengan kemampuan diri nak study kos yang saya xpernah terbayang aakan study!!
I've tried my best to keep everything running smoothly..
sometimes ok je.. 
kadang tu pulak bila masuk kelas yang boleh buat rasa down..memang down giler lahh..
nak nangis rasanya ( memang da nangis pun~~lalala)

Ya Allah.. kuatkanlah iman hambamu ini untuk menempuh ujian dan dugaan dariMu.

Dear readers, 
Doakan saya kuat n cepat dapat sesuaikan diri dengan apa yang saya ada sekarang.

Infinite thanks utk mereka mereka yang buat saya ketawa dan tersenyum bila tengah xda mood.

SAYA SAYANG KAMU SEMUA

: )







THANKS.HAVE A NICE DAY. =)

3 osem people menaip:

wan habibah said...

Hai... salam kenal... jom jenguk2 n follow blog saya jugak.. baru berjinak2

jade said...

Allah does not give what we want.Allah give what we deserve.He know better:)be strong:|

TiArA MaNgJEy said...

ala..biase la..lame2 nanti dapat la..jgn mudah putus ase ye!! yahoo..
salam kenal-jom fllow i.