Tuesday

http://www.emocutez.comIM BBAACCCCKK !!!!

Dear readers ..
Apa khabar?? :D

hopefully korang suma sihat sihat n hepi..
lama gler tak update blog. 

RINDU gler..


ni haa..nak taip pun dah macam kaku semacam.. lama tak on9..
sepanjang ramadhan aritu, busy yang teramat...
mengalahkan ibu anak sembilan ja.. hahah.. =p

mana taknya.. kerja balik petang.. mlm lpas trawih mata dah tak boley nak bukak.. kepala ingat kat katil je.. telinga asyik dengar bantal memanggil manggil.. :)

lepas tu pulak.. dah nak dekat raya..

buat kuih raya segala,, kemas kemas umah..

^______^

tup tup dah raya..

Sedar tak sedar arini dah masuk syawal yang ke sembilan..

raya tahun ni agak serabut.. heheh.. sebabnya nak dekat ngn tarikh daftar u.

mana nak kemas barang lagi.. siap borang sumanya...

baru tahu mcm mana serabut nak uruskan benda alam nieh.


ALHAMDULILLAH,, dapat jugak on9 dgn tenang malam ni.. 

=p

InsyaAllah, esok, saya jadi mahasiswa U**. ngee :p

hopefully everything will be fine tomorrow..

^_____________________^

InsyaAllah, nanti saya update lagi.

selamat malam semua.

sleep tight.



THANKS.HAVE A NICE DAY. =)

1 osem people menaip:

Yasmin ♥ said...

Wahh . lawa belog ney . :DD Singgah dan follow sini ;)